22 грудня 2024 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Діяльність райдержадміністрації
Прес-центр
Район сьогодні
  • Розпорядчі документи
  • Регуляторна політика
    Публічна інформація
    Інформація з установ району
    Оголошення
    Програми та стратегії району
    Виконання програм та стратегій
  • Децентралізація влади
  • Самоорганізація населення
  • Вивчення громадської думки
  • Очищення влади
  • Електронне звернення
  • Вакансії державної служби
  • Інвестиційний довідник
  • Запобігання проявам корупції
  • Внутрішній аудит
  • АРХІВ НОВИН

    « Грудень 2024 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31          
    Четвер, 09 липня 2015 09:13

    Нагородити посмертно

    7 липня син Михайла Ілляшука отримав орден «За мужність» III ступеня, яким був нагороджений, Указом Президента України № 270/2015 від 15 травня 2015 року, "за особисту мужність і високий професіоналізм, виявлені у захисті державного суверенітету та територіальної цілісності України, вірність військовій присязі", його батько. На жаль, нагороджений посмертно...
    Михайло – кадровий військовий, старший сержант Збройних Сил України, ніс службу у 1 - й Галицько-Волинській радіотехнічній бригаді. Загинув 10 лютого 2015 року під час обстрілу міста Краматорська.
    Вічна пам'ять та слава герою!

    Починаючи із 27 червня 2015 року про прийнятих працівників необхідно повідомляти ДФС за встановленою формою. Відповідно до постанови КМУ ,, Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі України та її територіальним органам " від 17.06.2015 № 413 - повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника ЄСВ за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
    - засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
    - на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
    - на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.
    Нагадаємо: в ст. 24 КЗпП було з 01.01.2015 р. внесено зміни, згідно з якими працівник не може бути допущений до роботи без:
    - укладення трудового договору, оформленого наказом або розпорядженням власника чи вповноваженого ним органу;
    - повідомлення ДФС про приймання працівника на роботу в порядку, установленому КМУ.
    Відповідно до ст. 265 КЗпП юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:
    - фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ - у 30-кратному розмірі мінімальної зарплати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
    - порушення інших вимог трудового законодавства - у розмірі мінімальної зарплати.

    Вівторок, 07 липня 2015 14:46

    Ой на Івана, ой на Купала

    6 липня біля приміщення будинку культури с. Льотниче проведено театралізоване свято: «Ой на Івана, ой на Купала», яке організувати працівники культури. В дійстві приймали участь: дитячий фольклорний колектив «Берегиня», учасники дитячого театрального колективу та хореографічного колективу будинку культури. Героями свята були Водяник, Русалонька, Ворожка, відмочки та чортики.

    Понеділок, 06 липня 2015 17:44

    Готуємося до фестивалю

    Розпочав роботу організаційний комітет по проведенню фестивалю традиційної національної культури «Українське коровай-сузір'я», який пройде у жовтні 2015 року.

    З пропозиціями щодо проведення просимо звертатися за телефонами:

    2 – 28 – 84

    (095)5587836

    2 – 28 – 44 

    Понеділок, 06 липня 2015 17:34

    На щотижневій оперативній нараді

    Під час традиційної щопонеділкової наради під головуванням голови райдержадміністрації Наталії Василець, були розглянуті питання ходу проведення оздоровлення та відпочинку дітей у 2015 році, щодо якого доповідала начальник відділу освіти райдержадміністрації Алла Мельник, та стану усунення недоліків в кадровій роботі у відділі освіти райдержадміністрації, відносно якого виступив головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації Андрій Степанюк.
    Також, були розглянуті питання щодо стану справ у секторі культури та туризму, соціальних виплат у районі, роботи агропромислового комплексу району та ремонту приміщення Центральної районної бібліотеки.

    Оздоровча кампанія 2015 року в районі організована відповідно до вимог Законів України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення», «Про пожежну безпеку», розпорядження голови Волинської обласної держадміністрації від 06 травня 2015 року №175 «Про організацію і проведення оздоровлення та відпочинку дітей у 2015 році», та розпорядження від 18 травня 2015р. №189 «Про затвердження Плану заходів з реалізації у 2015 році Обласної цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2011–2015 роки» (зі змінами), розпорядження голови районної державної адміністрації від 14.05.2015р. №158 «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку у 2015 році», річного плану районного відділу освіти щодо підготовки та організації оздоровлення та відпочинку школярів району влітку 2015 року та з метою забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи з дітьми під час літніх канікул.

    Понеділок, 06 липня 2015 17:32

    Соціальні виплати у районі

    Протягом минулого тижня управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації здійснено виплат на загальну суму 695,1 тис. грн. З них 1,1 тис. грн. - виплата одноразової допомоги з районного бюджету, 181,1 тис. грн. субсидій та компенсації на житлово – комунальні послуги та 512,9 тис. грн. – пільги на житлово – комунальні послуги. Також, прийнято 3 справи учасників бойових дій з учасників АТО, для надання пільг. Загальна кількість прийнятих справ учасників бойових дій, з учасників АТО, - 134.

    Нормативна грошова оцінка земель с. П'ятидні виконується згідно договору №40611 від 05.12.2014 року, укладеного між П'ятиднівською сільською радою та суб'єктом оціночної діяльності Товариством з обмеженою відповідальністю «Центр Кадастру».

    Нормативна грошова оцінка земель с. Хрипаличі виконується згідно договору №40610 від 05.12.2014 року, укладеного між П'ятиднівською сільською радою та суб'єктом оціночної діяльності Товариством з обмеженою відповідальністю «Центр Кадастру».

    Організація земельних торгів. За тиждень з 26 червня до 3 липня 2015 року головні управління Держгеокадастру в областях включили до переліку земельних ділянок державної власності, права оренди на які можуть бути реалізовані на земельних торгах, 5 наділів. Загальна площа запропонованих земельних ділянок становить 425,37 гектара. З них: у Миколаївській області до переліку додано 3 ділянки (156,03 га), в Одеській та Донецькій областях – по 1 наділу (222,94 га та 46,40 га відповідно).
    Усього станом на 3 липня 2015 року перелік включає 4 318 земельних ділянок загальною площею 83 241,05 гектара. Виконавців торгів наразі визначено для 2 918 з них (67,6%).

    Виділення землі учасникам АТО. За тиждень в Україні прийнято 412 рішень про виділення земельних ділянок учасникам АТО та родинам загиблих воїнів. Найбільше рішень прийнято у Дніпропетровській – 101, Волинській – 89, Чернігівській – 41, Львівській – 39, Кіровоградській – 26 областях.
    За тиждень відведено 414 земельних ділянок загальною площею 511,24 гектара.
    Також за цей період для учасників АТО затверджено 155 проектів землеустрою: у Волинській області – 97, Кіровоградській – 30, Чернігівській – 19, Харківській – 3, Сумській – 2, Львівській, Рівненській, Тернопільській та Херсонській – по 1 проекту.

    Ведення земельного кадастру. Державні кадастрові реєстратори протягом тижня зареєстрували 12 442 земельні ділянки та видали 19 979 витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.
    Усього з початку року за заявами громадян зареєстровано 338 904 земельні ділянки та видано 428 509 витягів з кадастрової системи про земельну ділянку.

    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Володимир-Волинська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Володимир-Волинській райдержадміністрації.
    Адреса: 44700, м.Володимир-Волинський, вул. Небесної Сотні, 3, т.24467, E-mail: post@vvadm.gov.ua
    © 2014 vvadm.gov.ua